Partners

House of HR:

Het verbinden en versterken van grenzeloos talent om te winnen in een wereld voor verandering: Dát is waar House of HR voor staat.

House of HR biedt aanstormend talent de kans om zich via een breed netwerk aan klanten, kandidaten en toekomstige ondernemersparterns te ontwikkelen tot pioniers die wegen bouwen voor anderen. Goed voorbeeld doet immers goed volgen!

Met deze visie heeft House of HR de ambitie om zich te ontwikkelen tot Europa’s meest aanspraakmakende ‘powerhouse’ voor aanstormend talent die mensen verbindt en de mogelijkheid biedt om de wereld van morgen te vormen.

KitKat:

De beroemde slogan ‘’Have a break, have a KitKat’’ werd in 1958 geïntroduceerd en wordt sindsdien zonder ‘break’ gebruikt. Even the biggest champ needs a break. Have a break, have a KitKat.
 
KitKat is de perfecte balans tussen chocolade en wafel en werd voor het eerst geïntroduceerd in 1935 in het Verenigd Koninkrijk onder de naam ‘Chocolate Crisp’. De merknaam en het logo van KitKat werden in 1937 op de verpakking geïntroduceerd en tegenwoordig is het iconische merk in meer dan tachtig landen wereldwijd verkrijgbaar.